I. Eligibilitate
										
											- Campionatul programatorilor este destinat exclusiv
												firmelor de programare cu sediul social sau punctul de lucru
												in Craiova.
 
											- Jucatorii unei echipe inscrise trebuie sa fie angajati ai
												firmei (nu se accepta jucatori care nu sunt cu contract de
												munca la firma respectiva).
 
										
										  II. Inscrieri
										
											- Echipele participante vor achita integral taxa de
												inscriere la tragerea la sorti a etapelor (duminica
												29.08.2010), in caz contrar urmand sa fie excluse din
												competitie.
 
											- Echipele inscrise trebuie sa predea organizatorilor Fisa
												de inscriere completata integral pana maxim in ziua tragerii
												la sorti.
 
											
													- O firma poate sa inscrie cate echipe vrea, respectand
														urmatoarele prevederi:
 
													- - Taxa de participare se va achita pentru fiecare
														echipa in parte.
 
													- - Loturile de jucatori vor fi distincte.
 
													- - Jucatorii inscrisi pe lista uneia dintre echipe nu au
														dreptul de a juca pentru o alta echipa pe parcursul
														aceleiasi editii.
 
													- - Antrenorul echipelor poate fi aceeasi persoana, cu
														conditia sa nu joace decat pentru una dintre acestea.
 
												
 
											- Fiecare echipa va desemna un delegat, care are obligatia
												de a tine legatura dintre jucatori si organizatori.
												Delegatul poate fi unul dintre jucatori sau chiar
												antrenorul.
 
											- Fiecare echipa isi va delega maxim 3 arbitrii pana la
												data tragerii la sorti, un arbitru avand voie sa arbitreze
												un singur meci pe saptamana.
 
										
										  III. Programare meciuri  
										Programul competitional va fi stabilit prin tragere la sorti,
										duminica 29.08.2010. 
 Gazda alege terenul pe care se va
										disputa partida in saptamana anterioara jocului, si trebuie sa
										programeze un meci cu cel putin 2 zile inainte de disputare,
										In caz contrar trebuind sa primeasca acceptul oaspetilor (de
										exemplu: programare meci duminica pentru luni...). 
 De
										asemenea gazda plateste integral terenul, si aduce mingea cu
										care se disputa partida.
										
											- Intervalul de joc in care se poate programa un meci (ora
												de inceput a meciului):
 
											- - In timpul saptamanii: orele 19:00 - 22:00
 
											- - In week-end: 10:00 - 12:00, 17:00 - 21:00
 
										
										 IV. Regulament de joc  
										Meciurile au loc pe terenuri cu suprafata de gazon sintetic.
										Se joaca doua reprize a cate 30 minute, cu 10 minute pauza. 
										Se joaca in formula 5 + 1, adica un portar si cinci jucatori
										de camp intr-o echipa, neexistand sisteme de joc clasice.
										Portarul poate fi inlocuit cu un jucator de camp care-i preia
										rolul. Numarul maxim de jucatori cuprinsi in lotul unei echipe
										este nelimitat. Este interzisa purtarea ghetelor cu crampoane
										(exista totusi un tip de crampoane special pentru gazon
										sintetic). Fiecare meci e condus de un arbitru delegat de
										ambele echipe. Se joaca fara ofsaid.  
 Daca o echipa
										comite intr-o repriza cinci faulturi, incepand de la urmatorul
										va fi sanctionata cu cate o lovitura libera directa din 9 m,
										fara zid. Sanctiunea dureaza pana la sfarsitul reprizei
										respective. Lovitura de pedeapsa se executa de la 6 m. Daca
										mingea iese in afara terenului fiind atinsa ultima data de
										portarul echipei aflate in aparare, echipa adversa beneficiaza
										de un corner. Autul de poarta se executa numai de catre
										portar, cu mana. Portarul nu poate degaja decat cu mana. Autul
										se executa cu piciorul, nefiind permisa marcarea directa a
										unui gol, lucru permis, in schimb, direct din lovitura de
										incepere. In momentul repunerii in joc a mingii din aut,
										aceasta trebuie sa fie nemiscata.  
 Portarul poate
										juca mingea timp de maximum 4 secunde, altfel echipa adversa
										beneficiaza de o lovitura libera indirecta. La executarea
										loviturilor libere si a cornerelor, distanta adversarilor fata
										de minge trebuie sa fie de 3 m. La executarea auturilor,
										distanta adversarilor fata de minge trebuie sa fie de 3 m, dar
										doar daca echipa care trebuie sa execute solicita acest lucru.
										Echipa care are un jucator eliminat joaca 2 minute in
										inferioritate numerica, dupa care poate introduce un alt
										jucator. La eliminarea unui jucator, daca echipa aflata in
										superioritate numerica inscrie, echipa aflata in inferioritate
										numerica poate introduce un jucator in locul celui eliminat,
										fara a mai astepta expirarea celor 2 minute.  
 Nu se
										joaca cu time-out.  
 Nu sunt permise alunecarile,
										decat portarul poate sa intre prin alunecare.  
 Se
										joaca sistem campionat, fiecare cu fiecare, tur-retur,
										acordandu-se 3 puncte pentru victorie, 1 punct pentru egal si
										0 puncte pentru infrangere.  
 Daca la sfarsitul
										campionatului primele 2 echipe sunt la egalitate de puncte,
										departajarea se va face prin meci direct, data meciului fiind
										stabilita de deplin acord intre cele 2 firme.  
 Meciul
										poate fii intarziat maxim 15 minute din diverse motive:
										intarzierea unor jucatori, lipsa mingii. Dupa 15 minute,
										echipa vinovata de intarziere va pierde jocul cu 3:0. De
										asemenea jocul nu poate incepe fara minim 4 jucatori (3 +1).
										
											- Daca o echipa decide retragerea din cursa competitionala
												inainte de finalul campionatului, acest lucru va atrage dupa
												sine urmatoarele masuri:
 
											- - toate meciurile jucate vor fi castigate cu 3 - 0 de
												echipa adversa
 
											- - toate meciurile viitoare vor fi castigate de echipa
												adversa cu 3 - 0
 
										
										 V. Greseli care se sanctioneaza cu avertisment
										 
										Un jucator va fi avertizat (cartonas galben) atunci cand
											comite una din urmatoarele sapte infractiuni:
										1. se face vinovat de comportare nesportiva;
										2. isi manifesta dezaprobarea fata de deciziile arbitrului
											prin gesturi sau vorbe;
										3. incalca cu persistenta legile jocului;
										4. intarzie reluarea jocului;
										5. nu respecta distanta prevazuta de regulament la
											executarea unei lovituri de la colt sau a unei lovituri
											libere;
										6. impiedica echipa adversa sa inscrie un gol sau opreste
											o ocazie evidenta de gol atingand intentionat mingea cu mana
											(aceasta nu se aplica portarului in propria sa suprafata de
											pedeapsa);
										7. opreste un adversar care se deplaseaza catre poarta
											adversa avand situatie clara de inscriere a unui gol,
											comitand o greseala care se sanctioneaza cu o lovitura libera
											sau de pedeapsa;
										  VI. Greseli care se sanctioneaza cu
											eliminare  
										Un jucator va fi eliminate de pe terenul de joc (cartonas
											rosu) atunci cand comite una din urmatoarele cinci greseli:
										1. se face vinovat de greseala grava;
										2. se face vinovat de comportare violenta;
										3. scuipa un adversar sau oricare alta persoana;
										4. foloseste cuvinte sau face gesturi jignitoare,
											injurioase sau grosolane;
										5. primeste al doilea avertisment in cursul aceluiasi joc.
										  VII. Greseli care se sanctioneaza cu
											eliminarea echipei din competitie  
										Un jucator va fi eliminate de pe terenul de joc (cartonas
											rosu) atunci cand comite una din urmatoarele cinci greseli:
										1. Introducerea unui jucator care nu face parte din firma
											respectiva.